Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. szeptember 13., kedd

Ajándékba készítettem

A múltkoriban találtam Via oldalán ezt a szép kis petúniás mintát többed magával. gondoltam, ha legközelebb lesz valami alkalom kivarrom ajándékba. Íme készen:
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
És így néz ki bekeretezve:
Származási hely: Betti kincsei
Ma fogom oda adni remélem tetszeni fog neki! :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Én biztos örűlnék neki nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Kicsi és gondoltam gyorsan készen lesz, de jól elszórakáztam vele. Örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Megérte a fáradozást! Nagyon szép lett!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép. Én is járok így (és sokan gondolják), hogy ripsz-ropsz megvan ez a kis hímzés, de ha az ember igényes munkát végez, az bizony időbe telik. Kati

    VálaszTörlés
  5. Hát kicsit bevallom lusti is voltam. :) Ha töröm magam gyorsabban meg lett volna, de a lényeg, hogy nem voltam elkésve.

    VálaszTörlés