Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. július 15., péntek

Babaköszöntő ajándék

Még a múltkoriban írtam nektek, hogy megszületett a barátnőm kisbabája, és, hogyha elkészülök neki az ajándékkal megmutatom nektek. Most lett kész és már mutizom is! :) Bár még a keretben nincs benne, de majd lefotózom úgy is, annak a festésének még száradni kell (párom festette, szép fehérre). A maci nyakában a masnit Moncsi leírása alapján készítettem.
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei

8 megjegyzés:

  1. Ó, de aranyos! Nagyon ötletes, szép kis ajándék!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Éva, aranyos vagy :) !

    VálaszTörlés
  3. Remek kis ajándék! Nagyon-nagyon tetszik! Milyen jó, hogy minden szerepel rajta! :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett és tetszik a megoldás, hogy szépen minden ráfért! Én is most hímzem ezt a mintát, de alig sikerült a betűket beszorítanom a talpak közé, a te megoldásod most komolyan elgondolkodtatott. :) Sokkal mutatósabb így.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett. Egy életre szóló ajándék mind a mamának mind a babának. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a sok kedves szót! :)
    Ryki, ha nem varrtad még körbe és fér az anyagra érdemesebb szerintem így csinálni, én is gondoltam, hogy az eredeti minta szerint nehéz lenne rávarrni az adatokat!

    VálaszTörlés
  7. Olá tudo bem?
    Vim conhecer seu blog também e agradecer pela visita. Volte sempre que quiser já estou te seguindo, bjs

    VálaszTörlés
  8. Claudiana Thank you very much! Você é bom, a sua visita!

    VálaszTörlés