Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. július 4., hétfő

Ollóőrnek indult tűpárna :)

Nem vagyok tétlen, attól, hogy nem írtam mostanában olyan sűrűn. Készítettem egy biscornut, több oldalon láttam és nagyon megtetszett. Találtam hozzá tutorialt , ami alapján hozzá mertem fogni. Hát nem lett tökéletes, de az enyém. Szerettem volna neki zsinórt is(amivel az ollót hozzá rögzítem), de nem találtam megfelelőt, így csak tűpárna lett.:) Készült néhány fázis fotó is, de mivel a végét anyukáméknál fejeztem be és ott nem voltak jók a fényviszonyok így nincs minden lépés megörökítve.
Azért megmutatom nektek:
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Valamikor én is kézimunkáztam ilyen keresztszemeset is , de szerintem már a szememnek nem tenne jót! Nagyon ügyes vagy !

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörűséges!!!! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Kedvesek vagytok! Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés