Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. július 24., vasárnap

Virágos-lepkés még nem tudom, hogy mi :)

Találtam Klaudiana-nál egy nagyon szép kis mintát, amit gondoltam kivarrok. Itt nálunk a turkálóban kaptam fonalat, ami nem igazán gyöngyfonal (szerintem valami horgolófonal lehet), de annyira szép fényes, úgy döntöttem azt használom hozzá. Kicsit nehéz volt vele bánni, mindig összegörcsölődött vagy szét jött szálaira, de megérte vele az a kis szenvedés.
Még nem tudom mi legyen belőle, de majd csak kitaláljuk. :)
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Készítettem, néhány újabb kulcstartót, ezúttal horoszkóposat.
Származási hely: Betti kincsei
És végül, de nem utolsó sorban, megígértem, hogy megmutatom a babaköszöntőt bekeretezve. Íme:
Származási hely: Betti kincsei

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket kézimunkáztál megint! A lepkéset akár még be is keretezhetet jól mutatna! A kulcstartókat nagyon szeretem így nagyon tetszik! A tündér babaköszöntő is nagyon aranyos, már másoknak is ajánlottam az oldaladat pont akkor mikor ezt csináltad, mert nekem nagyon tetszik!(nézd már meg a felírásnál szerintem kihagytál egy betűt a babaköszöntőnél)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Évi! Én is gondoltam, hogy bekeretezem, de nem igazán illik nálunk sehova színben (anyum lehet varr valami táskát és rávarrjuk). Kedves, vagy, hogy ajánlottad az oldalamat :), a hibát is javítottam (már nem babköszöntő hi-hi).

    VálaszTörlés
  3. Meseszép az összes kézimunkád!!! Kicsit irigyellek is érte! :))) Nagyon-nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, bár ez a keresztszemes nem egy nehéz műfaj. Szerintem te is tudnál ilyeneket hímezni!

    VálaszTörlés