Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. augusztus 1., hétfő

Díjat kaptam

Újra díjat kaptam, ezúttal Erától!

Nagyon szépen köszönöm neki itt is! :)
A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.

És akiknek továbbítom (lesznek külföldiek is, elvégre ez egy nemzetközi díj, és igyekeztem olyanoknak adni akik még ezt nem kapták meg tőlem):
Melindának
Krisztinek
Adrinak
Vana-nak
Drica-nak
Claudiana-nak
Carla Lina-nak
Mah!* Temellis!*-nek
Atelier-nek
Zsuzskának
Anna-nak
Judith-nak

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Ha nem bánod nem adom tovább ismét,de mindenképp kiírom,hogy tőled is megkaptam. :D

    VálaszTörlés
  2. Szívesen adtam, megérdemlitek! :)

    VálaszTörlés
  3. Bom dia, tudo bem?
    Quanto tempo, não? Andei um pouco sumida dos blogs para resolver algumas coisas e já estou de volta. Muito obrigada pelo selinho. Já postei ele há mais tempo. Sexta-feira irei postar no blog selinhos que ganhei, passa por lá e leva os seus. Espero que goste. Bjs

    VálaszTörlés
  4. Olá querida...obrigada pelo carinho e selinho. Ótima quinta...bjokas !

    VálaszTörlés
  5. Você é bem vindo para você também!

    VálaszTörlés