Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. augusztus 7., vasárnap

Fiús keretek 2. felvonás + másik babaköszöntő

Származási hely: Betti kincsei
Letölteni innen tudjátok!
Nem vagyok tétlen, attól, hogy hallgatok. Készítettem, azóta újabb babaköszöntőt megrendelésre. + Elkalandoztam kissé más irányba is. A helyi néptáncosok egyik tagjának kellett gyors ütemben kivarrni egy kötőt székely hímzéssel, és bevállaltam. Sajna mivel még nem volt mosva-vasalva, így nem fotóztam le, de ígérem kérni fogok róla egy fotót.
A babaköszöntőről azért van fotóm:
Származási hely: Betti kincsei
Ugyan az mint, amit barátnőméknek varrtam, de itt ezt egy kisfiú családja kapja ezért kékkel varrtam ki az adatokat. Mivel nem találtam hirtelen kék szalagot vettem a 100-as boltban nyakba akasztós telefontartót, és annak a szíjából készítettem a masnit.

4 megjegyzés:

  1. A masni nagy ötlet! Amúgy a 100-as tele van olyan dolgokkal, amiket én is használok. Pl: selyemvirág, függönydísz stb. Imádok oda járni!
    Nagyon ügyes vagy! Kíváncsi vagyok a kötőre is!!! Már alig várom, hogy láthassam! Biztosan csodaszép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez a babaköszöntő! Kíváncsian várom a többi fotókat is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Tetszik ez a betűtípus és a maci a masnival :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a kedves szavakat! Aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés