Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. augusztus 14., vasárnap

Jön a suli

Pár hét és itt az iskola. Egyik kedves ismerősöm kislányának készítettem pár órarendet a kedvencével. Szerintem elég jók lettek. Fogok készíteni fiúknak is, majd azt is megnézhetitek. Esetleg, ha valaki szeretne más fajtát és ír itt nekem egy megjegyzést szívesen készítek olyat amilyet szeretne (akár a gyerek fényképével is)!
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Mennyivel barátságosabb mint egy sima órarend!:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Évi! Szerintem is aranyosak és hátha így nagyobb lesz a kedv a sulihoz is! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűűűű, ez állati klassz lett! áááááááááááááá Nagyon-nagyon tetszik! Fiúsba ötlet: Verdás, Thomas-os, vagy esetleg még Suzi és Tekergős. Nálunk ezek a menők! Meseszépek!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Közzétettelek a facén! :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszi Era! Nem sokára készítem a kérteket! :)

    VálaszTörlés
  6. Muito bom trabalho! Eu votei para! :)

    VálaszTörlés