Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. augusztus 19., péntek

Fűszertartóra címkék :)

Ezek a kis fűszertartóra való felíratok Évi kérésére készültek. Nagyon hasonlítanak, de mégis kicsit mások, a másodiknál úgy csináltam, hogy kicsit kilógjanak a keretből, szerintem így érdekesebb lett. Öntapadós papírra nyomtatva, ezek is ugyanúgy hasznosíthatók, mint a könyvre való címkék.
Származási hely: Betti kincsei
Származási hely: Betti kincsei

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Már csak azt kéne megtudnom hogy lehet ez az enyém? Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Szívesen! :) Rákattintassz a képre, beadja a Picasa webalbumomat, a kép bal felső sarkánál kattints a letöltésre és már töltődik le a gépedre. Remélem, hogy érthető voltam!

    VálaszTörlés
  3. Sikeresen megcsináltam köszi!

    VálaszTörlés
  4. Megkérhetnélek még valamire ? A kis unokám szeptemberben megy bölcsibe gomba lesz a jele, csináljál már légyszí egy ilyen gombás matricát! Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik!
    Nagyon szép dolgokat készítesz :)
    Csak így tovább!!!

    A GIMP-el én még csak most ismerkedek, lehet hogy majd segítségedet kérem ha elakadok :P

    VálaszTörlés
  6. Olá Betty bom dia, tudo bem?
    Sumi um pouquinho mais agora estou de volta e morrendo de saudade. Passei rapidinho só para deixar um beijo. Ótima semana.

    VálaszTörlés
  7. Oi! Obrigado por me parando! :)

    VálaszTörlés