Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. június 10., péntek

Ballagásra pénzátadó boríték

Meglettünk hívva az előzőekben már említett bérmakeresztlányom ballagására. Úgy döntöttünk a párommal, hogy most nem veszünk ajándékot, inkább csak virágot és pénzt adunk (arra tudja fordítani amit szeretne). Azért szeretnék valami maradandót is adni neki és a neten nézelődve találtam ötletet. :) Egyedi pénzes borítékot készítettem, idézettel és a ballagó fényképével.
Másnak is megtetszett az ötlet, így készítettem neki is sőt még következő hétre is kell egyet gyártanom.
Így néz ki, amíg még nincs összehajtva (A fehér részeket le kell róla vágni,illetve a kis vonalakat be kell vágni tapétavágó késsel, oda kerül a szalag. Az alsó részt hátra kell hajtani és a két szélsőt pedig, ahol a kép és idézet van pedig ráhajtani az előzőleg már behajtott alsó részre, belefűzni a szalagot és meg kell kötni szép masniba.):
Származási hely: Betti kincsei
És ilyen készen:
Származási hely: Betti kincsei
Először kicsit bajban voltam az elrendezéssel (ha hátra hajtom úgy állnak-e a betűk stb.), de végül szerintem elég jó lett.

2 megjegyzés: