Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. június 7., kedd

Tanítónők búcsúztatásához DVD, kirándulások

Elég rég írtam nektek utoljára, de meg volt az oka. A fiamék átkerülnek következő tanévtől a másik iskolába felső tagozatra, és el kellett búcsúztatni a tanítónéniket, amibe most én is szerepet vállaltam. Felajánlottam a többieknek, hogy készítek DVD-t a 4 év képeiből ajándéknak + kaptak mást is (aranykarkötőket).
Kicsit nehezen indult a dolog, egy napig szenvedtem, mire rájöttem a programom nem akar normálisan működni. Aztán másnap szedtem le egy másikat és azzal már sikerült.
A borítónak készítettem egy aranyos kis oldalt, a két tanítónő képével(ez volt az első kép is). Hogy megtudjátok nézni hogyan sikerült helyettesítettem a képüket két rajzolt hölggyel. Íme:
Származási hely: Betti kincsei
Ja és még annyit módosítottam kérésre, hogy a legyezőt alulról leszedtem.
A borító hátoldalán pedig a frissen készült osztálykép került. Mivel volt még osztálypénzünk, minden gyerek is megkapta ugyan ezt a DVD-t, úgyhogy a sorozatgyártással is elment az idő.
Nagyon örültek neki, érdemes volt megcsinálni. :)
Voltunk kirándulni is kétszer ebben a pár napban. Egyszer Gyulán, ahol megnéztük a várat és a 100 esztendős cukrászdát, valamint átmentünk Békéscsabára moziba (Karib-tenger kalózai új része 3D-ben ment).
Vissza térve Gyulára, a várban sok szép dolgot láttunk. Körbe vezettek bennünket és a gyerekeknek volt lehetőségük beöltözni is korhű jelmezekbe, amit nagyon élveztek. Sőt még lovaggá is ütötték egymást a fiúk, az én gyerekem volt nemesi ruciban, úgyhogy ő volt a fő lovaggá ütő. Kis montázs:
Származási hely: Betti kincsei

És volt egy kerékpártúra is , a gyerekek kitekertek Nagylak mellé a Maros-partra.
Nagyon jó idő volt mind a két alkalommal, pedig féltünk, mert folyamatosan a rossz idővel riogattak a meteorológusok.


2 megjegyzés:

  1. Mozgalmasra sikeredtek a napjaid, de nagyon megérte! Gyönyörű a kezdő oldal! Biztosan szép a dvd is! Már hiányoltam a bejegyzéseid! :)

    VálaszTörlés
  2. Ígérem fogok most már sűrűn írni! :)

    VálaszTörlés