Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. június 28., kedd

Első díjam :)

Díjat kaptam Krisztitől, amit itt is nagyon köszönök!
A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.

És akikre én gondoltam:
Erka kreatív világa
ErikaStyle
Takarékos konyha
aMINT A fejemből kipattan...
Röhögj magadon,az Isten is megsegít!
Kriszta konyhája-Sütni,főzni bárki tud!
Limara péksége
Zsanuária
Keresztszemes és egyéb alkotások
x-mániám
Lilang Krea
Babóca és Bogyó

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen,nagyon kedves vagy,hogy rám gondoltál:))

    VálaszTörlés
  2. Betty nagyon nagy meglepetést okoztál nekem.Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám !

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Igazán jólesett, főleg egy honbélitől!!!!! :))))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
  5. Betty nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám a díjjal, azt meg főleg, hogy nézed a receptjeimet és meg is sütöd a süteményemet:-)))))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!
    Természetesen folytatom :-)
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen!Valamikor fel is teszem!:)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a díjadhoz, főleg hogy az első! :))) Nem mellesleg, nagyon szépen köszönöm, hogy megajándékoztál vele. Arról nem is beszélve, hogy elkezdtem vissza követni a díjat, mert nem tudtam milyen díj ez, na hát nem vagyok evvel egyedül, mert senki nem nevezte nevén a díjat, ezért lefordítottam. De közben találtam egy számomra nagyon kedves blogot, amelynek követője lettem. :))) Köszönöm ezt is! :)))) További szép napokat kívánva: Banász Erika

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen, jól esik, hogy gondoltál rám:)

    VálaszTörlés