Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. június 20., hétfő

Kulcstartók és a minta hozzájuk

Ahogy ígértem készítettem újabb kulcstartókat, amiket most megmutatok. Íme:
Származási hely: Betti kincsei
Sajna egy lemaradt egy alien fejű kis zöld kígyócska, de mivel megosztom a mintát is megtudjátok nézni, hogy kb. milyen volt. :) A poca lába is kicsit nyomi, de azért örült neki a gazdája.
A képek minősége miatt elnézést kérek, de most telefonnal csináltam, mert a fényképezőgépünk igazoltan távol volt. :) Kölcsön adtam barátnőméknek, akiknek most született kisbabája.
Lilien Hannának hívják 49 cm-el és 3300 gr-al született, kis gyönyörűség! Van róla képem is, de mivel nem kérdeztem meg, így nem merem megosztani veletek. Készíteni fogok neki valamit azt viszont, majd megnézhetitek!
És itt vannak a minták, ha valaki esetleg még szeretne ilyen kulcstartókat gyártani.
Származási hely: Betti kincsei
Ja és a virágos mintáknál kicsit le kell faragni, mivel ha megmarad ekkorának akkor nem fér bele a szabványos fényképtartós kulcstartóba, más méretűt pedig még a neten sem találtam. :(

7 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak lettek! Régebben én is csináltam ilyen kulcstartót.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Biztos a tiéid is cukik lettek! Érdeklődöm, hogy ugyan ezeket a mintákat használtad-e? Esetleg, ha más minta alapján készítetted, és még meg van az a minta szeretném elkérni. Szeretnék még készíteni többet, csak nehéz ilyen pici mintákat találni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édesek! Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm aranyosak vagytok! Krisztinek külön köszönet a mintákért! :)

    VálaszTörlés
  5. Thanks for tha visit and comment to my blog! Very cute work!
    Thanks!
    Hugs!

    VálaszTörlés