Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 11., szerda

Anyák napja a suliban + találtam újabb scrap magazint

Gondolkoztam, hogyan is kezdjem a bejegyzést, hogy ne ismételgessem magam és eszembe jutott egy szám még általános iskolás koromból :) "Hello, hello, újra itt vagyok..." Egyébként Ákos száma, régen egy osztálykiránduláson jó sokszor meghallgattuk. Szép emlék, rég volt, talán igaz sem volt.
Most már az én gyerekem jár oda suliba és lassan annyi idős lesz, mint én akkor amikor ez egy új zene volt. Nagyon szalad az idő.
Voltam tegnap az iskolában az anyák napi ünnepségen. A fiam szokás szerint ismét kicsit vicces szerepet kapott, ami rettentő jól állt neki. Egy apókát alakított, aki irigykedik az anyókájára, mert szerinte nem dolgozik elég keményen. Úgy döntöttek, hogy cserélnek egy napra, de minden baj éri az öreget (fejbe rúgja a tehén, lefejel egy lécet disznóetetés közben stb.) és végül belátja, hogy anyókának sem fenékig tejfel az élete. Össze foglaltam a történetet, de hiába,mert ezt látni kellett volna. Nagyon tud színészkedni a gyerek. :) Azért kaptok egy kis ízelítőt, képekben. (A fényképezőgép ismét otthon maradt a nagy kapkodásban, de kedves szülőtársamat megkértem és kisegített! Itt is köszönöm neki!)
Származási hely: Betti kincsei
Szép verseket és idézeteket hallhattunk még, valamint elénekelték a gyerekek az Emberek együttes Mama című számát. Aztán nagyon szép meglepetésben volt részünk: minden anyuka kapott egy a gyereke által hímezett tűpárnát és egy szál gerberát is. Jelentem a hímezésben is tehetséges Gergő! Gyönyörű ajándékot kaptam, ami egy fiútól nem kis teljesítmény!Hogy lássátok nem csak dicsérgetek, van valóságalap is:
Származási hely: Betti kincsei
Nagyon ügyesek voltak a gyerekek. Szép előadást adtak elő az anyukáknak, nagymamáknak.

+Találtam még újabb scrap-es újságot, úgy láttam erre van ígény. Ez most nem jpeg és pdf formátumban volt, úgyhogy mellé tettem egy kis programot, amivel megtudjátok nézni. Ja és a programot nem kell telepíteni, elég csak rákattintani és már indul is.
Származási hely: Betti kincsei
Letölteni innen tudjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése