Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 6., péntek

Bérmakeresztanya leszek újra

Írok kicsit arról ami a napokban fog történni velem és vannak hozzá képeim is. :) A héten felkértek bérmaszülőnek a keresztanyám unokájának. Ma kell menjek eligazításra és gyónni. Kicsit bevallom el vagyok szokva ezektől a dolgoktól, bár van már keresztlányom és bérmakeresztlányom is, de ők már nagyok és nem mostanában volt sem a keresztelő sem a bérmálkozás (egyik huszon éve, a másik azt hiszem 7). A fiam is csak egy évet járt hittanra. Én szerettem volna, ha megy még és lesz elsőáldozó, de ő nagyon nem akart és a párom azt mondta, hogy ne erőltessem. Pedig ott rosszat nem tanulna apukám szavaival élve.
Sokat gondolkoztam, hogy mit kellene ajándékba adnom, végül egy AVON-os óra mellett döntöttem. Szerintem elég szép, még ékszernek is elmegy. Készítettem mellé egy ajándék kísérőt Photoshoppal. Remélem tetszeni fog majd neki!
A kísérő, ami egy felállított képkerethez hasonlít, úgy kell kivágni és összeragasztani.
Származási hely: Betti kincsei
És az ajándékkal:


Származási hely: Betti kincsei

Ilyen képet egyébként csináltam anyukámnak is anyák napjára. Azt is megmutatom! :)
Származási hely: Betti kincsei

2 megjegyzés:

  1. Biztos örülni fog neki! Nagyon nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Bár vannak kisebb hibák, azt már kivágás közben csináltam, de legalább saját gyártmány.

    VálaszTörlés