Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 5., csütörtök

A kezdet

Kedvet kaptam és gondoltam belevágok a blog írásba. Szeretnék fejlődni ebben is. Apránként biztosan menni fog. Először is meg szeretném mutatni amit tegnap este alkottam a fiamról Photoshoppal. Ha már ezt a nevet adtam a blognak, hogy kincseim, úgy is ő a legnagyobb!
Származási hely: Betti kincsei

(Harmadjára sikerült a képet is beilleszteni! Fejlődök! :D )
Ja a blog hátterét is én csináltam, de sajnos azt még nem sikerült beállítanom normálisan. :( Ez a bal széle és én azt szeretném, ha az egészet mutatná! Ha valaki tudja a megoldást kérem írjon!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!! A keretekért odavagyok!!!

    Ha nálam jársz, akkor keress háttérkészítőket a jobb oldalon a lap alja fele. Ott biztos találsz a kérdésedre választ! Sok sikert!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát próbáltam az állítgatást, de csak rosszabb lett. Szerintem az Blogger újdonságok miatt nem akar sikerülni, de majd még olvasgatok és hátha rájövök erre is! :)

    VálaszTörlés