Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 9., hétfő

Blogok, amiket érdemes olvasni!

Még nem túl régóta vezetem ezt a blogot, és még nem sokan olvassák, de szeretnék 3 blogot az ide tévedők figyelmébe ajánlani! Az első az Bánné Erika blogja, nagyon ügyes és sok szép dolgot alkot, inspiráló volt a számomra. Ha nem találtam volna hozzá itt a neten, most ez a blog sem létezne!A neve: Erka kreatív világa Itt találjátok!
A másik két blog pedig Németné Adri nevéhez fűződik. Mind a kettő kreatív blog sokféle technikával készített szépség található bennük. Az első a Németné Adri blogja, ami inkább keresztszemes alkotásait mutatja be, itt találod! A másik pedig a Kreatív tutorialok, ahol rengeteg csemegézni valót találtam, az egy kicsesbánya az ügyes emberkéknek! Itt találjátok!
Örülök, hogy ezekre az oldalakra ráleltem. Köszönöm, hogy megosztották velünk ezt a sok szépséget!

4 megjegyzés:

  1. De édes vagy! Köszönöm szépen a kedves szavaid, nagyon jól estek! Annyira örülök, hogy végre én is inspirálhatok valakit!!!! :) Ilyet még senki sem írt rólam! :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen! Szerintem fognak még írni szebbeket is! :)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen neked is! Megérdemlitek mind a ketten! :)

    VálaszTörlés