Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 9., hétfő

Esküvői keretek

Most a holnapra szánt bejegyzésemet írom! Ugyanis nem biztos, hogy lesz időm feltölteni és megosztani semmit. Kicsit sűrű napnak nézek elébe. Amit ráadásul én szúrtam el, figyelmetlen voltam. Volt mára hivatalos ügyben egy időpontom és nem mentem el (a naptárra fel volt írva, de csak dél körül lapoztam át), ezért holnap kell megjelenjek időpont nélkül, nem tudom mikor fogok szabadulni. :( Öröm az ürömben, hogy délután pedig anyák napi ünnepség lesz a suliban. Úgyhogy ezért a nagy sietség!
Az új keretcsomagban 10 darab esküvői keretet találtok! Íme:
Származási hely: Betti kincsei
Letölteni innen tudjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése