Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 17., kedd

Rám tört az alkotási vágy

Tegnap úgy éreztem valami maradandót kell csináljak. Mivel sok keresztszemes mintám van legkézenfekvőbb, egy kis hímzés volt. De sajnos csak pici anyagom van és nem túl sok fonalam itthon, úgyhogy csak kis valamiben gondolkodhattam.
Tavaly előtt a gyereknapra felajánlásban készítettem a gyerekeknek kulcstartóba kis hímzéseket (állatfigurákat, és kis virágmintákat), most is ezek mellett döntöttem. Szerencsére voltak ilyen kis figurák, már csak a hátoldalára kellett kitaláljam, mit teszek, de azt is megoldottam. Az üres fényképtartós kulcstartókat pedig a helyi 100 Ft-os boltban vettem. Most a volt kolléganőimnek készítek egy-egyet. Olyan jók hozzám és szeretnek engem, úgy gondoltam viszonzom valami aprósággal! Remélem tetszeni fog nekik!
Íme a minta darab eleje:
Származási hely: Betti kincsei
Hátulja:
Származási hely: Betti kincsei
A hátlapokból ilyeneket készítettem:
Származási hely: Betti kincsei
Ahogy készülnek sorban megmutatom majd nektek!

1 megjegyzés: