Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 16., hétfő

Egyik próbálkozásom és keretek fiúknak

Mostanában kicsit elhanyagoltam a blogomat, ezért elnézéseteket kérem! Ezen a hétvégén nálunk volt búcsú és eljöttek hozzánk az unokatesómék és a nagybátyám (akinek meg osztálytalálkozója volt.) Elég ritkán fordul elő, hogy találkozzunk, mivel mind elég távol laknak tőlünk. Úgyhogy nagyon jó volt újra összefutni és látni, hogy mennyit nőttek és okosodtak a csemeték! Ezért nem írtam pár napig, de most bepótolom.
A múltkoriban találtam egy oldalt,a neve Photoshopsuli, ahol Photoshop-hoz vannak leírások. Nagyon megtetszett egy, ahol egy képrészletet úgy beleteszel egy polaroid keretbe, mintha kiemelkedne onnan, gondoltam megpróbálom megcsinálni. Hát nem teljesen lett olyan, de azért elfogadható. Íme:
Származási hely: Betti kincsei
Sajnos az árnyékot nem tudtam úgy megcsinálni, mert az nem volt a képen.

Ígértem még kereteket fiúknak, hogy ne csak a lányokról lehessen szép képeket alkotni! :)
Származási hely: Betti kincsei
Letölteni innen tudjátok!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ma találtam a blogodra, s kíváncsian nézegettem, hogy vajon mivel dolgoztál. Tetszenek a munkáid, nagyon kreatív vagy! Photoshopban tudok segíteni, ha kérdésed van, írj bátran!
    Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Photoshoppal szoktam általában próbálkozni, meg GIMP-pel is néha, a Photoshop a jellemzőbb. Köszönöm szépen, a felajánlást, ha gondom lesz ígérem írok. :)

    VálaszTörlés