Kedves Olvasó!

Köszöntelek az oldalamon! Remélem tetszeni fog neked! Minden amit megosztok vihető, nyugodtan lementheted és használhatod!
Jó szórakozást kívánok és várlak vissza!

2011. május 7., szombat

Rózsás keretek

Ahogy ígértem nem csak gyerekeknek való kereteket töltök fel. Ma 10 rózsás kerettel szeretnélek benneteket meglepni.
Származási hely: Betti kincsei
Letölteni innen tudjátok!

A mai napomról is írok pár szót! A nap nagy részében sütögettünk, itthon volt nővérem (ahogy általában szombatonként). Náluk holnap búcsú lesz és a sütiket ma el kellett készítenünk, hogy holnapra csak a főzés maradjon. Csináltunk Madártej szeletet, Sport szeletet, meg Gesztenyés piskótatekercset és Sós perecet. Holnapután, majd teszek fel képeket is róluk. Sőt, ha igény lesz rá a recepteket is megosztom veletek.
Utána délután 6-kor megtörtént a Bérmálkozás is, amiről már írtam. Minden rendben és gyorsan zajlott, ügyesek voltak a bérmálkozók, a püspök sem húzta az időt. Utána még beültünk a családdal egy üdítőre az egyik Presszóba, aztán siettem haza. Eléggé meghűlt már estére az idő, szerencsére előrelátóan kabátban mentem. :) Jó nap volt, de most már eléggé fáradt vagyok! Holnapután majd írok a búcsúról és megint töltök fel nektek valami jó kis keresztszemes mintát!

1 megjegyzés:

  1. Szia Betti! Már régebb óta beregisztráltál a blogomba, de csak most találtam meg a tiédet. Teljesen odavagyok, mert új dolgot tanultam tőled! A képkeretezést gimp-pel. Én is a gimpet használom, de ezt nem tudtam. Viszont nem bírom letölteni a képkereteket. Hogy kell? Segítenél?

    VálaszTörlés